Publikinformation: Klågerups GIF - Bara GIF
2023-06-08 19:13

Det beräknas bli mycket publik på plats inför söndagens derby mellan Klågerups GIF - Bara GIF, vi delar därför med oss av publikinformation för att underlätta besöket för alla åskådare som planerat att se matchen på plats.

När spelas matchen?:

Söndag 11 Juni, Avspark: 15:00

Var spelas matchen?:

Nya IP, Klågerup

Underlaget är naturgräs

Hur mycket kostar det att se matchen?

Inträdet kostar 40kr per person. Betalning sker via swish eller kontant.

Kioskförsäljning?

Det kommer att finnas kioskförsäljning på plats under matchen som hanteras av Klågerups GIF. Det kommer att säljas dryck, mat och snacks samt övrigt.

Kan jag följa matchen någonstans om jag inte kan komma?

Matchen kommer att sändas gratis direkt i appen "Veo Live".

Du kan annars följa matchen som vanligt via liverapportering i appen "Min Fotboll"

Hur tar jag mig dit?

Nya IP i Klågerup ligger kring centrala Klågerup på Bangårdsvägen.

Kommer du från Bara hållet:

När du kommer körandes på Malmövägen, sväng vänster in på Bangårdsvägen. Fortsätt sedan till slutet utav Bangårdsvägen där Nya IP finns.

Kommer du från Staffanstorp/Svedala hållet:

När du kommer körandes på väg 108. Sväng in på Malmövägen i Klågerup, ta sedan höger in på Bangårdsvägen. Fortsätt sedan till slutet av Bangårdsvägen där nya IP finns.

Parkeringsmöjligheter?

Det är någorlunda begränsat med parkeringsplatser kring Nya IP.

Utanför Nya IP finns en grusparkering där det är gratis att stå, dock begränsat med platser. Ifall det är slut på platser sker annars parkering kring rimlig plats på Bangårdsvägen.

Kom i god tid för att få chans till parkeringsplats.

Uttåg direkt i TF-Cupen2023-11-18 15:01
Ändringar i seriespelet2023-02-02 07:26